5 desek - David Gabriel


Další basák se s námi podělí o své zásadní desky! David Gabriel je z rodiny tří baskytaristů, kteří se podílejí na chodu několika kapel na severu Čech. V současnosti je členem bandy WWS z Rumburka, Apollo DC z Děčína a ikony z Litoměřic Mean Messiah, kam nastoupil začátkem roku 2019 a právě teď vydal novou desku Divine Technology! Pět desek, které stojí za zmínku a pár slov k tomu je zde.

Iron Maiden - Pice of Mind


Tohle je vlastně první album, které jsem od nich slyšel a které mě dostalo do stylu který mi vlastně i zůstal. Několikrát dokola bylo tohle cédo přehráno a nikdy mě neomrzelo. A určitě ani neomrzí. Samozřejmě se najde dost dobrých věci který se od nich ven dostaly, ale to bych musel napsat o každém albu 😁 Iron Maiden 🤘

Ektomorf - Redemption


Tahle banda z Hungáry mě dost oslovila konkrétně tohle album a díky ní jsem poznal i jejich předchozí alba. Zjistil jsem, že to je styl který mi fakt do uší dost pasuje. Můžu to pouštět znova a znova.

Slayer - Seasons In the Abyss


Díky skladbě Seasons in the Abyss jsem si pro tohle album našel místo ❤️. První cédo co jsem od nich slyšel a určitě ne poslední. Všechny jejich kousky jsou povedený. Protože Slayer, navždy Slayer 🤘❤️

Judas Priest - Angel of Retribution


Angel of Retribution... Judas. Další kapela na který jsem vyrůstal. Jako dalších X. Měl jsem možnost je vidět a kdyby ta možnost byla jel bych znovu. Stejnojmenná balada z tohohle alba nemá chybu. Taková ta klasická opakovačka když jsi doma sám 😁

Kabát - MegaHu


Kabáty ve skříni žádný nemám, ale jejich diskografii naposlouchanou už několikrát. Nejvíc za mě nejlepší cédo MegaHu. Je to prostě chytlavé a to dost. Možná že to je u více jejich alb, ale tohle mi v paměti zůstalo nejvíc.